Gå til innhold

Blowjob?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nye kjæreste elsker blowjob - jeg er ikke spes glad i å gi det, men han er veldig keen på at jeg skal suge han til han kommer - dette klarer jeg ikke. Er det vanlig eller er jeg bare elendig til å suge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid tar det før han kommer da?

Mannen min hadde aldri kommet fra en BJ alene før han møtte meg, og jeg har bare gjort det et par ganger. Noen tar det bare lengre tid for, og da skjønner jeg godt at det kan bli slitsomt i lengden..

Skrevet

Du klarer ikke fordi du ikke liker det, eller du får det ikke til?

Hvis du ikke får det til så er gode tips å hjelpe til med hånden, runke samtidig som du har ham i munnen.

Hvis du synes det er ekkelt å svelge så bare la ham komme i munnen og spytt ut / la det renne ut igjen. Det gjør jeg, og det har han ikke noe imot:)

Skrevet

Vi har aldri praktisert det hos oss. Sånn sett ikke noe savn heller. Sexlivet blir absolutt godt nok uten det, faktisk mye bedre ...

Skrevet

Han holder ut ganske lenge ellers også.

Jeg har ikke noe imot det, det er ikke det kuleste jeg gjør bare. Men jeg har alltid følt meg relativt "trygg" på at jeg er flink til det - og han viser jo og sier jo at han liker det. Jeg hjelper selvsagt til med hendene da. Er jo ikke 16 heller ;-)

Skrevet

Det er uhyre sjeldent at jeg gir mannen min en blowjob helt til han kommer, for oss er blowjob en del av forspillet, hvis han kommer så blir det jo ingen sex på meg! Det gidder jeg ikke, så fremst jeg ikke har mensen eller no. I munnen min får han overhodet ikke komme, never ever! Har sagt til han at hvis han svelger sin egen sæd først, så skal jeg vurdere å svelge jeg også. Mao, det kommer ikke til å skje! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...