Gå til innhold

må krype til korset og be om råd her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda jeg irriterer meg over dere når dere vil ha tips til julegaver, siden det er dere som kjenner barna deres.

MEN, dattera mi på 4 år er så vanskelig å kjøpe til. Hun har ikke en spesiell interesse som fenger henne veldig. Når jeg spør henne hva hun ønsker seg er svaret ofte sminke, men det er jeg litt skeptisk til. Jeg ser for meg at det blir noe stort gris, at hun skal sminke seg selv og vegger og leker, og hun føler seg helt sikkert kjempefin. Men hun kan jo ikke gå ut slik... Sønnen min på 6 har aldri vært noe problem.

SÅ, hva kjøper dere til deres 4 åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ingen jente men har noen tantebarn :) Her i huset er det bare en gutt... Men hva med å kjøpe henne en sminkedukke og forklare at sminking av den er noe hun kun gjør på den :) Hun er jente og natuligvis nysgjerrig på slike ting og syns det er stor stas...

Skrevet

Hei!

Jeg foreslår hobbybaserte aktivitetsleker som; perler/perlebrett, esker med "lag selv-smykkesett" (lekebutikken har), plastilina, fingermaling, maleskrin/pensler/tegneark, smålego, hobbybøker med klistremerker (supersuksess hos fireåringen vår), vev og garn (grovvev), Bindeez (en slags perler som en først legger på brett og så dusjer vann på - da "smelter" de sammen, akebrett, dukkehus/inventar...

Sjekk forøvrig Panduro sin nettside...masse artig.

Ja, det er egentlig ganske mye å velge i. Hadde ikke bøyd av og kjøpt sminke eller noe som er relatert til det. Det synes jeg fireåringer er ALT for små til. Det er opp til oss å styre interessene deres mot noe vi synes er alderspassende - men enhver må jo selvsagt få gjøre som man vil.

Lykke til i pakkejakten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...