Gå til innhold

Noen som har prøvd denne barbersaken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den veldig godt:) Har prøvd mye, men endte opp med denne. Ville absolutt anbefalt den:) Enkel, god å holde i, får med seg det den skal osv.

Skrevet

Takk for svar!

Sånn jeg forsto det så får man tilsendt blader så og så ofte, til bare 60 kr. pr. gang? Ingen andre utgifter på å være med i dette abonnementet?

Skrevet

Såpa klør grasalt, vil ikke anbefale den :(

Skrevet

Ingenting som klør hos meg. Man får tilsendt hver fjerde måned? Til 39 pr blad, altså rundt 250kr hver gang. Misforsto prisen da jeg først bestilte, men er så fornøyd at jeg fortsatte å betale når de kom i posten. Bladene varer jo lengre enn de fra gilette som du ikke trenger barberskum til..

første svarer

Skrevet

Tror jeg fikk med meg en sånn fra USA for MANGE år siden. Den er helt grei å barbere under armene med.. men bena mine er for sensitive.

Om du synes barberhøvler er for dyre, kan du sjekke ebay. Kan få en god del av de til under 200,- og da vil du spare ganske mye penger.

Skrevet

Har brukt den i flere år, det finnes ikke noe som er bedre.

Du kjenner ikke at du barberer engang, er bare som å dra et mykt såpestykke over huden og visp er håra borte.

Føles litt jalla første gang du får den i hånden, men dette inntrykket forsvinner etter første gangs bruk.

Skrevet

Har brukt den i flere år nå, og er kjempefornøyd :D

Gikk tom for blader en gang, og kjøpte inn en av de nye til gillette som skal være så å si lik, men taklet ikke den etter å ha brukt intuition, så ble litt desperat mens jeg ventet på nye blader :S

Fantastisk høvel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...