Gå til innhold

Dere som lager julekort med bilder av barna på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvor bestiller dere fra?

Jeg har tidligere prøvd Japanphoto og Foto Knudsen, men har vel egentlig ikke blitt særlig fornøyd.

Noen som kan anbefale en nettside som lager FINE julekort, som heller ikke er av de dyreste?

Tuuuuusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Optimalprint i år, men jeg liker moo.com og shutterfly.com godt også. Alle de tre har ordentlig papirkvalitet, i motsetning til flagretynt fotopapir som man får hos en del av de andre (jeg vil selvfølgelig ikke ha "julekort" som egentlig bare et et mykt foto med fotosjappelogo på baksida).

Gjest amandine
Skrevet

nfoto! Og de har 30-40% rabatt frem til midnatt i morgen om du forter deg;)

Skrevet

Elite Foto har i allefall hatt 50% rabatt frem til nå. Vi bestiller nesten alltid derfra, men pleier å gjøre det tidlig i november slik at vi får med oss det tilbudet. Mange ulike fotokort å velge blant, god kvalitet og når en får 50% blir det faktisk ganske rimelig.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Bestilte hos fotoknutsen i oktober. halv pris:)

Skrevet

Etter å ha trålet alle fotobutikkene på nett, og prøvd meg fram på det meste av julekort uten å bli helt fornøyd, endte jeg til slutt opp på vistaprint.no

De har også halv pris. Men de sender fra utlandet, så for å slippe unna mva og toll bør en bestille for under 200 kr

Skrevet

Takk for mange gode forslag :)

Skal sjekke de ut i løpet av dagen!

Skrevet

Optimalprint.no. Har bestilt både julekort og takkekort fra bryllupet derfra tidligere og er veldig fornøyd. Kjemperask levering, fine julekort og billig.

Skrevet

elkjop.no

Mange forskjellige motiver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...