Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 2 ganger i uka? 1 gang i uka? 1 gang hver 14 dag? 1 gang i mnd eller sjeldnere? Hva definerer du som (for) lite sex?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hva som regnes for lite sex vil jo variere utfra situasjon, utfra sexlyst hos de involverte parter m.m. Vi har sex 5-6 ganger i året. Det er LITE!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Dette vil jo være veldig individuelt. Mindre enn 2 ganger i uka er lite sex for meg. Hadde det vært opp til meg hadde vi nok hatt sex hver dag, men mannen min syns at det holder med 2-3 ganger i uka. Det kan jeg leve med.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Vi har lite sex, 1 gang hver 14 dag kanskje? ... Det er pga meg.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Lite sex kommer ann på situasjonen. Før ville jeg sagt at 2 gang i uka var så lite som det burde være, helst mer. Nå som jeg er gravid med masse plager og dårlig søvn blir det mindre, men når det har gått mer enn 1-2 uker så tar jeg vanligvis iniativet. Det er jo også sånn at hvis begge parter ikke føler at de trenger mer sex så kan man vel få lov til å ha stilleperioder? Så lenge begge er OK med det må det jo være lov? Andre par og forhold skal vel ikke diktere hva som er nok sex i et forhold...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Tja, med bare ett barn, som sov på eget rom så synes jeg 2-3 ganger i uka var lite sex. Nå, med baby på rommet vårt, lite søvn og generelt slitsomme dager synes jeg vi er flinke som får til to, og noen ganger tre ganger i uka:) Så, om vi fikk ennå en baby kan jeg se for meg at vi kanskje ikke hadde overskudd til mer enn 1-2 ganger i uka, og kunne være fornøyd med det i en fase i livet:) Hva som er lite sex kommer an på både den enkeltes behov og livssituasjon. Men helt generelt synes jeg de fleste bør få til en gang i uka eller mer....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Her går det veldig opp og ned. I perioder har vi sex flere ganger for dagen, hver dag, mens andre perioder 1-2 ganger i mnd.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 e vil ha 4 ganger i uka.helst hver dag..en periode hadde vi 2..toppen 3. da tok jeg det opp å sa ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå