Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 ..når kan jeg gå på jobb? Så fort jeg er symptomfri? (jobber på barneskole) Vet jo at barn ikke får gå i barnehage før etter 2døgn, men som voksen er jeg jo mer nøye med hygienen
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jeg kastet opp natt til i går og i går form. Nå har jeg fri denne uken, men hvis jeg ikke hadde hatt det, ville jeg vært hjemme i dag hvertfall. Kjenner jo at jeg uansett ikke er helt i slaget enda- blir jo helt slått ut etter noen omganger med oppkast:( Men uansett så vil jeg ta hensyn til de jeg jobber med... Siden du jobber på barneskole så ville jeg hvertfall ventet 1 døgn (om ikke 2)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Takk for svar.. Var det jeg også tenker, men har vært borte torsdag og fredag pga feber, å idag spring jeg på do og er kvalm, men kjenne jeg begynner å bli bedre. Så har litt dårlig samvittighet for å være så mye borte fra jobb. Men er vel viktigere å tenke på ungene.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå