Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 jeg sendte en mail til kulturleder for forespørsel om tilskudd til en bedrift jeg skal starte. Det som skjedde var at den ansatte i kommunen videresendte min mail sporenstreks direkte til konkurrenten. Konkurrenten begynte straks etter å kontakte meg for samarbeid, til slutt fikk jeg en mail som bekreftet at min mail var blitt videresendt. I svar jeg fikk fra kommuneansatt lød følgende: ingen er tjent med konkurranse, men samarbeid er bra for alle. Begge bedriftene kommer til å tape siden byen ikke er stor ok for begge. Vinn-vinn situasjon er nok best. Jeg synes dette er et useriøst svar fra en kommuneansatt som har med kultur å gjøre. Og min mail ble offentligjort for den eneste konkurrenten, i mailen stod blant annet personalia og deler av CV og økonomiske forhold.
Gjest ->>- Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Ingen offentlig ansatte kan videresende e-posten din til en privat bedrift uten at det er klarert med deg, nei.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Hadde reagert på det jeg og, og garantert kontaktet lederen til denne kommuneansatte. Godt mulig den kommuneansatte har rett, men han/hun burde konferert med deg først.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Kommuneansatte er selve kulturlederen. HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Ønsker gjerne flere svar på denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå