Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 ?? Her er det minimum gang i døgnet, han elsker det ( jeg og seffe )
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 når jeg var høygravid daglig. Nå bare escalerer det til heftig sex fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Hvorfor aldri ? alle menn liker jo å få det ! HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Før : Ofte, kanskje hver dag/annen hverdag... Nå: svæært sjeldent....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 skjelden.. Ikke noe ekkelt med det..gjorde det vel oftere før. Nå når jeg er gravid har jeg bare ikke lyst av en eller annen grunn
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Gjør det hver gang vi skal ha sex, så det vil si flere ganger i uken, man gir og tar, og jeg får masse nytelse tilbake :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Bruker det til forspill her og der. Ikke for ofte, for da blir det kjedelig og forventet. Synes det er ekstra gøy når han blir litt overrasket. Nå skal det sies at han ikke går ned på meg særlig ofte lengre, så det spiller faktisk inn for min del. Hadde han gitt mer hadde han fått mer! BJ fra start til slutt er kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Sjelden kun bj. Kanskje en gang i mnd. Men som del av sex ganske ofte, en gang eller to i uka. Enten som forspill, eller for å avslutte hvis jeg får veldig kraftige orgasmer og blir så følsom at jeg ikke klarer å fortsette selv så suger jeg ham til utløsning:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Ikke så ofte lenger(det vil si ca -4 ganger i måneden), vet han liker det veldig godt, men jeg orker bare ikke uten at jeg kan si noe som grunn.. Har tross alt suttet på den kuken i 15 år, og det er ikke så spennende lenger.. Egentlig er ikke sex heller så veldig prioritert her i huset, ikke at jeg vil ha noen annen heller, jeg er bare generelt sett ganske ikke gira på sex, noe jeg for ti år aldri i livet trodde skulle skje med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå