amk1 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Trenger litt beroligende ord angående omgangsyke... Her har største på 10 år fått det, har to til på2,5 år og 7 mnd. Kan noen være så snill og fortelle meg gladhistorier, der ikke alle i huset har blitt dårlige?
Gjest amandine Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 He he nei, dessverre, men det går som regel fort over! Dvs jeg har gjerne klart å holde me, men har vært helt vannvittig ift renhold. Sprit og hansker, glovarmt vann og såpe. Lykke til og god bedring! Det er grusomt mens det står på, men det verste er gjerne over etter et døgn. Selvom det virker lenge der og da.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Det går ann ja ;O) OM du er VELDIG passelig med hygiene, men det er vanskelig om 10åringen skal ta på saker og ting, håndtak. Da må du rett og slett plassere henne i sofaen, må hun spy, hvis hun tar på håndtak, så vask av med en eneste gang. Pluss vask dine egne hender (for du og håndtaket kan overføre viruset til de minste). Det gikk veldig fint her å unngå at andre enn den gang min minste sønn var baby hadde det. Jeg fikk til å med det ikke selv.
Gjest amandine Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Jeg har som sagt klart meg noen ganger med nøye vask og sprit, men har siste gang friskt i minne.. To unger i hver sin seng med bøtte, gubben bortreist, jeg selv på badegulvet og småtten spydde meg nedover ryggen mens jeg spydde selv. Ikke mye kult og kommer til å huske resten av livet, men det gikk over, det også
Lammelåret Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Jada, her har bare ett barn blitt syk flere ganger!
Pølsa Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Vi hadde svineriet i mellomjula i fjor, men bare min eldste sønn og yngste datter, samt jeg og mannen ble syke. De to midterste barne holdt seg frsike, til tross for at den ene til og med delte seng med mannen som var syk. Så det er ikke nødvendigvis sånn at alle blir syke, og som andre også sier her: Det går vanligvis fort over!
It's all about me Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Har aldri opplevd at det ikke har gått fra person til person. Eller aller helst to og to av gangen. Eneste gladhistorien jeg har er at sist gang fikk jeg det mildere enn mannen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå