Gå til innhold

Vonde "maserier"/magekramper i over ett døgn, 30-60 minutters mellomrom


romsa

Anbefalte innlegg

Er det noen som har lignende erfaringer? Jeg har termin om 3 dager og har hatt vonde magekramper (som intense menssmerter kombinert med mageknip, helt nederst i magen) siden natt til søndag. Det går max én time mellom hver, av og til 30 minutter. Krampene varer mellom ett og to minutter. Slimproppen må også ha løsnet siste døgn, da det er rosa/blodblandet slim når jeg er på toalettet.

Disse krampene er blitt ganske så vonde, og jeg har problemer med å prate og ligge stille når de kommer. Fryktelig frustrerende, siden de ikke tar seg opp i hyppighet.

Jeg pratet med jordmor på fødeavd. i går kveld, hun bad meg ringe tilbake dersom det var utvikling, men mente det hørtes normalt ut. Jeg synes det er ubehagelig når det er såpass vondt og varer så lenge - er det noen der ute som har opplevd lignende?

Med vennlig hilsen Romy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Eg har termin den 28 (på søndag) Eg har hatt rier no sia tirsdagskveld kl 18, me 5-10 minutters mellomrom mellom riene, noen e mer smertefulle enn andre (men det e vist normalt) slimproppen gikk på kvelden. Dro på sykehuset onsdagsmorgen, og da va hadde eg 1,5 cm åpning.....og blei sendt heim. No sitt eg enda heime, enda rier, men dem har ikke økt desverre. Men har fått sove godt i natt og føle meg kvikk. Pratet oxo me jordmor på føden i går kveld, og da sa ho oxo at det va normalt og vi sku bare holde oss heime enda. Så vi må nok ha tålmodigheten på topp no :) Trøst deg me at om ikke så aaalt førr mange dagan, så kommer det en herlig liten klump i armene dine :)))

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...