Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 hei jeg bor med fire barn fra xen som aldri sett barna på 7 år .han har foreldre ansvar i papirene som aldri følger.når jeg skal lage pass for ungene . så minner politiet han om han har barn også som aldri svarer. nå hørte jeg hver gang du skal reise så lager de nød pass det blir dyrt å reise små reiser. jeg sendt han papirer hvor han skal skrive fra foreldreansvar. han har ikke svart på det heller .han betaer ikke noe barnebirag .han er gift har barn fra nye dama hans.han har ikke noe intekt som han sier. hvis jeg bruker advokat til den saken siden han sier han ikke har intekt da bruker han fri rettshjelp jeg må bruke penger fra lomma mi.kan noen gi meg råd hva skal jeg gjøre nå.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Ang pass kan du be politiet sende papirer til bf og be han signere dem, evt grunngi hvorfor han ikke vil gi deg pass. Ang. foreldreansvar, ville jeg nok, uansett om jeg måtte betale, få tak i advokat og fått saken ut av verden. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå