Gå til innhold

Flere som ikke føler seg gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg følte meg litt gravid helt helt i starten med endel verking i brystene. Nå er jeg ca 4-5 uker på vei(babyen er det!) Og jeg føler meg laaangt fra gravid. Flere som har det sånn? Har fortsatt ingen symptomer, litt rart i grunne. Kanskje jeg er hysterisk? Eller kanskje jeg skulle tatt også bestillt meg en tidlig ultralyd? VEl, jeg blir vel enig i meg selv til slutt regner jeg med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg har det på samme måte. Forrige helg følte jeg meg supergravid med vondt i bekkenet og masse murringer. Nå har jeg et par svaaake murringer innimellom, that's it. Jeg er 5+3 i dag.

 

Så vidt jeg husker var det likt sist gang jeg var gravid, men da var jeg supertrøtt i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too... Murringa fra de første ukene er borte og jeg har bare snev av kvalme, nesten innbildning. Puppene er ganske ømme, da, men det er også alt... Ikke trøtt, tvert imot føles det som jeg har drukket for mye kaffe. Er vel ca. 7+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Kanskje vi har blitt litt mer vant til "gravidsymptomene" våre? Brystene føles ikke så vonde lengre, fordi de har vært det i flere uker osv.

Vet ikke jeg nei :P Lurer på om kvalmen skal komme jeg... Altså. Nå håper jeg vel innerst inne at den ikke gjør det (og det kan vel mange av de her inne skrive under på) - men samtidig er dette et så vanlig graviditetstegn, at det kanskje (for psyken) hadde vært "godt" å fått kasta opp litt! he he :)

Eneste jeg merker sånn til daglig er den følelsen jeg alltid får ca dagen før mensen. Den kommer innimellom. En liten påminnelse om at det er noen der inne sikkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg kjenner meg nok igjen her ja. Jeg merker at det er noe som skjer, har murring i nedre mageregion, men ingen kvalme. Men jeg har andre symptomer som gjør at jeg vet at det er noe på gang. Ømme bryster, vansker med å ligge på magen, og jeg er konstant trøtt. Prøver å komme meg ut i frisk luft, hjelper litt. Men når man jobber 100% med med utfordrende adferd er det ikke rart man er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ømme pupper, er ikke kvalm, er ikke trøtt. Muligens litt hormonell. Og et par murringer her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...