Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 På jobb. Han var gift. Det er han fortsatt, men med meg nå:-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 på fylla... hvorpå han inviterte seg hjem til meg noen uker etterpå! han hadde bestemt seg for meg;)
Ranveig R Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Han er bestekompisen til det som den gong var kjærasten til besteveninna mi. Frykteleg lite originalt
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 på byen. hvilet meg bare litt på skuldra hans når jeg sto og venta på min tur i baren .. ca 5 år siden nå=)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 På fest på hjemstedet etter at begge hadde flyttet langt unna for å studere. Hadde alltid visst hvem han var (gikk på samme skole, han noen år over), men aldri snakket med han. Det sa bare pang!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 På fest hos noen gutter jeg ikke kjente. Ble med venninna mi dit.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Alltid vist hvem han var... men plutselig så blei det prat på MSN faktisk Å derfra samboerskap og nå barn
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 ..fnis. world of warcraft. og nå er vi gift og venter vår første.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 På mIRC Og på fest etterpå da..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 Social me på facebook. Inviterte han til å feire fyllejul med meg i utlandet, siden ingen av oss hadde barn den jula. Hadde da bare pratet litt på msn og skype. Falt mer og mer for hverandre ettersom det nærmet seg jul og tid for å treffes i , og kan ærlig si jeg var forelska før jeg faktisk traff han. Noen dager før jul kom han hjem til meg, overnattet og så dro vi ivei og feiret verdens beste jul sammen på et billig hostell! Nå venter vi vårt første barn sammen!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #21 Skrevet 22. november 2010 på en hybel på Samfundet i Trondheim
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #23 Skrevet 22. november 2010 Bestevenninne mi ordna en blind date for oss for 5 år siden, og det ble full klaff:))
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #24 Skrevet 22. november 2010 freldra hans flyttet som næremste nabo til mine, så ble han elektrikeren min, så møttes vi på byen etter det og så sa det pang:D vært sammen snart i 4 år og skal bli foreldre i februar for første gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå