Gå til innhold

Hvor møtte du mannen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobb. Han var gift. Det er han fortsatt, men med meg nå:-)

Skrevet

på fylla... hvorpå han inviterte seg hjem til meg noen uker etterpå! han hadde bestemt seg for meg;)

Skrevet

Han er bestekompisen til det som den gong var kjærasten til besteveninna mi. Frykteleg lite originalt :P

Skrevet

på byen. hvilet meg bare litt på skuldra hans når jeg sto og venta på min tur i baren .. ca 5 år siden nå=)

Skrevet

På fest på hjemstedet etter at begge hadde flyttet langt unna for å studere. Hadde alltid visst hvem han var (gikk på samme skole, han noen år over), men aldri snakket med han. Det sa bare pang!!

Skrevet

På fest hos noen gutter jeg ikke kjente. Ble med venninna mi dit.

Skrevet

Alltid vist hvem han var... men plutselig så blei det prat på MSN faktisk ;) Å derfra samboerskap og nå barn :P

Skrevet

..fnis. world of warcraft. og nå er vi gift og venter vår første.

Skrevet

Social me på facebook.

Inviterte han til å feire fyllejul med meg i utlandet, siden ingen av oss hadde barn den jula. Hadde da bare pratet litt på msn og skype.

Falt mer og mer for hverandre ettersom det nærmet seg jul og tid for å treffes i , og kan ærlig si jeg var forelska før jeg faktisk traff han.

Noen dager før jul kom han hjem til meg, overnattet og så dro vi ivei og feiret verdens beste jul sammen på et billig hostell!

Nå venter vi vårt første barn sammen! :)

Skrevet

på en hybel på Samfundet i Trondheim ;)

Skrevet

Bestevenninne mi ordna en blind date for oss for 5 år siden, og det ble full klaff:))

Skrevet

freldra hans flyttet som næremste nabo til mine, så ble han elektrikeren min, så møttes vi på byen etter det og så sa det pang:D vært sammen snart i 4 år og skal bli foreldre i februar for første gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...