Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hvor vondt det er å bli hengt ut baksnakket og verbalt spyttet på.Dere aner ikke hvor grusomt det føles å bli sett ned på og lattergjort! Høre om skavankene sine og hvor lite pen man er! Jeg skulle mange ganger ønske jeg var en "normal" kvinne som alle andre.Men siden jeg er mer fremme enn de fleste andre for jeg bare godt ta alt som blir sagt om meg og svelge hundre kameler til! Får nesten ikke lyst til å få barn når jeg tenker på hvor mye det vil ramme mitt barn at jeg er deres mor!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Huff, hva slags venner har du som snakker stygt om deg fordi du liksom ikke er pen nok. Trøsteklemmer herifra. Jeg håper du finner noen koseligere venner
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Da tenker jeg at du er enten bipolar eller en kjendis. Vil du gi deg til kjenne?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 de som mobber har lav selvtillit!!!!kjenner jeg blir dårlig når jeg leser det du skriver(altså på MOBBERNE!!!!)tenk at folk kan være så slemme, syns de kan feie foran sine egne dører først og fremst:( jeg er sikker på at du er både pen og hyggelig, og kanskje de er sjalu?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Hva vet du om hva vi aner eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Det vet jeg desverre veldig godt. Jeg vet også hvordan det var å bli fysisk spyttet og tisset på, hvordan det føles å bli nektet adgang til sossiale fora osv. Jeg vet også at den kunskapen heller gjør meg til en bedre enn en dårligere mor.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Vit hva du står for, jente Eneste som hjelper mot rykter og baksnakkelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå