Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 kjæresten eller samboer. Var du noen gang i tvil? Tenkte du noengang "Oi, er du sånn? Kan jeg leve med det?" Jeg aner faktisk ikke om jeg er bare fryktelig kritisk eller om jeg ikke er så interessert?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Nei jeg ble faktisk mest skremt fordi jeg IKKE tenkte sånn. Jeg pleier stort sett alltid å finne noe å sette fingeren på, noe som jeg virkelig kan gå og gnage på for å overbevise meg selv om at dette ikke vil funke (selvdestruktiv mekanisme, jeg vet). Men denne gangen skjedde det ikke, merkelig nok
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Har på et eller annet punkt tenkt det om mine ekser, men med min nåværende samboer "visste" jeg samme dag at han der kommer jeg til å gifte meg med
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Var ikke et øyeblikk i tvil de første årene. Lurer av og til nå i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Ja, helt i begynnelsen var jeg ikke interessert... men, så ble jeg glad i ham. Vært sammen i 11 år nå.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Nei. Jeg gjorde ikke det, men i etterpåklokskapens navn burde jeg nok kanskje det
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Da jeg møtte han jeg er sammen med nå tenkte jeg -dette er mannen jeg har drømt om. Mannen jeg drømte at min daværende samboer skulle være sånn. Det tok to år før jeg møtte drømmemannen igjen, var da blitt alene. Så nei, det har jeg ikke tenkt i det hele tatt! <3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Jeg "visste" det bare at det skulle bli oss. Prøvde å finne feil, men eneste feilen jeg fant var at jeg kom rett ut av et annet forhold. I ettertid ser jeg på der som en fordel. Jeg var veldig direkte på hva jeg ville ha og ikke ha og vi var dønn ærlige og åpne fra første stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå