Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Eventuelt et til navn i og med søsteren har dobbelt navn. Venter en gutt om et par mnd, termin i mars. Har så lyst og kalle han Odin, eventuelt Odin Andreas. Men veninna mi har det navnet på ene sønnen sin. vi er ikke super nære venner, men finner på noe innimellom. og ungen hennes har en ganske ufordragelig oppdragelse... hmm... Sambo liker også navnet, men han liker heller ikke ungen hennes så de gjør at vi begge misliker navnet bittelitt likevel...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Dere burde velge navn utifra hva dere liker, og ikke tenke på hvilke navn andre har "brukt" opp. Men i mine øyne er og blir Odin et hundenavn;)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Det finnes jo SÅ mange navn å velge mellom, så hvorfor må du ha samme navnet til venninnen din sitt barn? Jeg hadde ikke synes det var noe kjekt om venninnen min hadde valgt samme navn som jeg hadde på barna mine
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Odin - Jeg ser for meg han der 55-åringen uten særlig med venner, som fortsatt bor på hybel, og sikkert nok aldri kommer lenger enn det..... Jobber og alt, men har liksom ikke det sosiale i orden...... Kan ikke si Odin er en favoritt, nei....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Odin e et av verdens styggeste navn. Når venninnen din i tillegg har det på sitt barn kan du trygt droppe det.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Hehe, ok tror jeg kansje dropper navnet. ja jeg er enig at det blir litt feil og ta veninna mi sitt navn... hadde ikke likt om noen i min venneflokk hadde tatt navnet på mitt/mine barn. Ja det finnes mange andre fine navn;) men synes det er så vanskelig og velge og et jeg synes også passer litt sammen med jentungen sitt navn. hmm, får vel lete litt blant navn og se hva jeg finner;) Jeg tenkte ikke over at det var mange som brukte det på dyr, men når jeg tenker meg om vet jeg om et par hunder som faktisk heter Odin. takk for svar Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Jøss, jeg er visst alene om å kalle min 19 mnd. gamle sønn Odin..Og Gud forby at han ender opp alene på en hybel med en hest eller hund oppkalt etter seg Jeg liker navnet.Han er oppkalt etter sin grand-onkel og navnet i seg selv er norrønt og staselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå