Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Helvette altså, vi prøver og prøver men vi lykkes jo ikke!! Skjiiit altså, er så leeeeeeei av å prøve-teste-negativt-prøve-teste-negativt!! Har prøvd delvis aktivt i et år, og aktivt i 5 mnd. Jeg vet andre prøver lengre, og har det værre... Men jeg trenger å blåse ut høylydt!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Skjønner at det er kjipt, men 5 måneder er ikke lenge;) Dere får fortsette og så klaffer det sikkert til slutt. Lykke til:-) Hilsen ei som brukte 15 år på å bli gravid
Tante Blås Squaw Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse masse lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Senk skuldrene, kos dere og ha masse god sex Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Samme her. Det er kjempe tungt hver gang mensen kommer syntes vi! Prøvd i to år nå lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Uff, jeg får dårlig samvittighet når jeg ser dere andre som har prøvd mye lengre enn oss. Skal ikke syte.. Men blir bare så fortvilt... HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Skjønner godt at du ønsker å blåse ut litt, jeg hadde det på samme måte etter å ha prøvd i et halvt år.. Nå, to år senere har jeg vel mer eller mindre gitt opp, og blir ikke lenger så skuffet når mensen kommer.. Lykke til videre, håper det klaffer ganske snart for deg.. Men jeg merker nå at jeg "ser" svangerskap på den først til våren, april eller mai.. Håper jo jeg tar feil da, og at du blir gravid lenge før det!
Tante Blås Squaw Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Dårlig samvittighet skal du bare ta rennafart og drite i å ha! ) Det er lov å bli frustrert og motløs mens man prøver og venter og prøver og venter...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Klart du kan syte litt selv om andre har det verre (det er alltid noen som har det verre uansett hvor ille det der;). Det ordner seg nok skal du se. Vi heier på dere alle mann! :-) 21:57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 Din opplevelse av det er jo din virkelighet,så klart du har lov og syte litt Nytter ikke å sammenligne seg andre verken den ene eller andre veien. Kos dere masse og lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #11 Skrevet 21. november 2010 5mnd er jo ikke lenge!!!! - Vi brukte ikke prevensjon på nesten 6år (vi prøvde å ikke bli gravid i ca 4,5år av disse), før jeg ble gravid med førstemann. - Brukte 15mnd på nr 2 som blir født om noen uker... Lurer på om vi greier nr 3 ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #12 Skrevet 21. november 2010 Joda, fem måneder føles som en evighet når man ønsker seg et barn, så for HI er det klart det oppleves som lenge, og det blir en tålmodighetsprøve med skuffelser. Så vis litt forståelse da, for at man håper det skal skje fort.. Hadde det skjedd så fort som jeg hadde håpt, hadde jeg hatt en toåring i januar 2011, men har fortsatt ikke småbarn i huset..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #13 Skrevet 21. november 2010 Husker den følelsen, og skjønner deg godt, selv om du "bare" har fem måneder bak deg. Det går nok bra snart Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #14 Skrevet 21. november 2010 Dere tester positivt om drøye 8 uker , garantert!Ha masse sex i rom julen/ nyttårsaften og spiren er satt. Skyt meg , men jeg VET.Snakkes på DIB om 10-12 uker etter positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå