Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Lurer på når disse fregnene eventuelt kommer frem? Både mannen min og hans eldste bror har nemlig endel fregner, men ingen av broren sine barn har arvet dette. Vi lurer jo litt på om datteren vår kommer til å få det, men nå som litt over 1 år har hun foreløpig ingen. Men vet jo at det kan komme senere (selv om mannen min virkelig ikke håper det, da han ble mye mobbet ang fregnene som barn). Noen som har barn med litt fregner som kan fortelle meg når sånn cirka de dukker opp?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Den sommeren hun var 5 år dukket det opp noen få over nesa, neste sommer ble dem tydeligere og fler. Så håper det stopper nå, for nå er dem bare søte. Men tanten på farsiden og alle søskenbarna har hele fjeset fult.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Hehe, da kan ikke mannen min puste ut på noen år enda da:) Jeg synes også fregner strødd rundt i ansiktet på jenter er veldig søtt, men man liker jo alltid det man ikke har selv*s*
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg har ett barn med litt, og ett barn helt uten fregner Det barnet med litt fikk det nok gradvis, og hver sommer er nesen og kinnene under øynene drysset med små fregner. Dette kommer nok til å forsvinne når tenårene/puberteten setter inn, men enn så lenge så er de søte De første somrene var der ingenting. Kom vel da ungen var ca 3-4 år?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Syns det er finere på jenter enn gutter da, så der har dere en fordel:-) Jeg syns forøvrig også at det er helt nydelig på jenter! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Jeg brukte å ta brun tusj og farge på meg fregner da jeg var yngre.. Var SÅ misunnelig!! Fregner er flott:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Min sønn på snart seks fikk noen utrolig nydelige fregner på nesen i sommer. Ingen av oss er spesielt fregnete, så tviler på han blir det heller. Disse er sånne (som jeg selv har) som gjør at du ser litt ekstra sommerfresh ut:-)
Ranveig R Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Eg var sjølv ganske fregnete som barn, men ikkje før i 5-årsalderen (trur eg). Nådde ein topp i puberteten (igjen - trur eg), før det blei mindre igjen. No kjem dei sprettande fram om sommaren. Guten vår på 5 fekk nokre få fregner i fjor sommar, litt fleire i år. Heilt merkeleg å sjå noko med farge i ansiktet på han, trur vi gløymde å krysse av for pigment då vi bestilte han. Kvit som eit laken på resten av seg ;D Men desse fregnene er frykteleg søte, håpar dei blir verande )
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Hadde selv fregner som barn. Dem ble borte i tenårene. Har 3 barn. 2 har fregner. Lille pia er bare 6 mnd fortillig å si om hun også får fregner. Regner med gutten bil ha fregner når han er voksen. Dem er så mørke og stor og over helle ansiktet og på armene.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 Hadde selv fregner som barn og hatet det. Tror nok det var noen barn som slang litt med leppa og sånn. Sist jeg var på besøk til min kusine, så jeg at datteren hennes (som jeg syns er verdens snilleste jente og såå oppdragen) hun hadde fått fregner på nesten, og jeg syntes det var sååå søtt:) Var sikkert søt jeg også da jeg var liten:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #11 Skrevet 21. november 2010 Jeg har litt fregner i fjeset selv, de kom når jeg begynte på skolen, men mine to barn på 12 og 15år har ingen..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Min gutt paa 2 har fregner allerede, husker ikke helt naar de kom, men de har vaert der en stund naa.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 Rundt 4-5 års alder mener jeg at jeg så noen over nesen. Min eldste har kun noen få over neseryggen som kommer frem om sommeren, synes det er kjempesøtt :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Jeg husker ikke helt, men jeg tror de kom rundt 5-6-årsdalderen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 Takk for svar alle sammen:) Det blir spennende å se hvor mye fregner vesla får, da far fortsatt har fregner over stort sett hele kroppen. Men han er ganske mørk i både hud og hår, så legger ikke så godt merke til dem. Uansett, takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå