Gå til innhold

Gruer meg så til jobb :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke så alt for lenge siden jeg begynte i jobben, men det ser ikke ut til at jeg kommer til å trives. Alt er så uforutsigbart pga. en sjef som aldri har helt kontroll. Det er ikke noe særlig til miljø og flere sykemeldinger gjør at det er alt for mye å gjøre... Var glad jeg hadde fått fast jobb og har lagt planer for når vi skal ha nestemann, men nå ser det ut til at jeg må ut å lete etter jobb igjen, orker ikke ha det slik at jeg gruer meg til å gå på jobb. Håper det ikke gjør ting alt for vanskelig i forhold til å få en liten en til når vi ønsker.

Bare et lite hjertesukk fra ei som er trist for at ting ikke har blitt helt som håpet på jobbfronten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig, trivsel er viktig på arbeidsplassen. Du får prøve å tenke på at dette kun er en kort tid av ditt liv også søke aktivt på andre jobber.

Lykke itl.

Skrevet

Takk for det :)

trivsel og gode kolleager er betyr alt. Har hatt mange mindre spennende jobber enn denne her, men har trivdes så godt pga. gode kollegaer. Ja, det blir definitivt en kort periode i livet mitt, akter ikke å være i denne jobben lenger enn nødvendig, man bruker alt for mye tid på jobben til at man ikke skal trives....bare så utrolig skuffende at når jeg endelig får fast jobb og skulle hatt litt forutsigbarhet så blir det ikke sånn...

Men, bare å brette opp ermene å begynne å søke nye jobber! håper det ikke tar for lang tid, for denne klumpen i magen er ikke særlig god...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...