bondeknøl Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Er det greit å hive alt i en maskin når det vaskes på ullvask 30 grader med milo? tenker på farging, vet ikke hvordan dette er med så lav temperatur.... Tenkte kjøpe en del bodyer, bukser osv på nøstebarn! Greit å vite.. Lettvindt om man kan hive det i ei maskin
Frk Fjong Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg har ikke opplevd at ull har farget av...så jeg ville nok ha vasket alt i samme maskin... Kan jo kanskje være greit å vaske det nyeste alene en gang.. så ikke de lyseste plaggene blir farget av dette.. but dont shoot me if I`m wrong...
bondeknøl Skrevet 21. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2010 Ja, det kan jo være greit Har ikke all verden med ullklær, så det meste går i ei maskin.. Fint om andre svarer også, om de har erfaring med ullvasker!
Fifrildi Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Nøstebarnklærne anbefales ikke å vaske i maskin i det hele tatt, og hvis du skal det anbefales det i det minste å bruke Nøstebarn sitt vaskemiddel for ull. Det er grunnen til at jeg kjøper annen ull som kan vaskes på 40 og da bare slenger jeg det inn sammen med bomullstøyet. Babyen min gulper noe helt utrolig og jeg kunne ikke hatt noen klær til henne som ikke kan vaskes skikkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå