Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Når kom nummer 2 i forhold til termin?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Det var nr. 2 Nr 1 kom etter å ha bli igangsatt på overtid.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Dette lurer jeg også litt på. Nr. 1 kom dagen før termin (les. var ute ti min før termindatoen:) Så nå er jeg veldig spent på når nr. 2 melder sin ankomst. Håper ikke jeg går over, er så utrolig innstilt på at hun kommer litt før.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Nr 1 - 1 dag før UL-termin og 6 dager før menstermin Nr. 2 6 dager før både mens og UL termin (var samme dato) Så, 6 dager før menstermin er vel en god pekepinn for evt. nr. 3 hos meg;)
2 små og en undulat Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Jeg fødte en dag over termin, med førstemann. Men jeg er helt sikker på at det var den egentlige termindatoen. Andremann kom 4 dager før termin, men jeg er ganske sikker på at han kom minimun en uke før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå