Heira☆ Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Det er helt sykt, jeg er sulten støtt! Husker det var sånn med førstemann også, men kan ikke huske det starta så tidlig. Jeg er ikke mer enn 6 uker på vei.... Også har jeg så sinnsykt lyst på spekemat, men det kan jeg jo ikke spise BUHU Det har gått en del i tomatsuppe de siste dagene, og det er også ganske rart, for det er noe jeg aldri har syns noe om. Men nå er det helt himmelsk ;o) Håper denna sulten snart gir seg, for det kan jo ikke holde på sånn hehe...
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Prøv å "bake" spekematen i stekeovnen eller gi den en rask fresing i panna, så kan du spise den Den må bare bli gjennomvarm så evt basilusker dør! Jeg har også hatt perioder hvor jeg er glupsk av en annen verden, blir liksom aldri mett! Er i en sånn periode nå :/ Og så har jeg bare lyst på usunne ting, som potetgull og sjokolade, burger og pizza. Hehe..
Mrs. Zoidberg Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Åh! Kjenner meg såå godt igjen. Jeg er sulten hele tida og vært det hele svangerskapet. Er nå i 28. uke og ser ut til at det vil ingen ende ta.. Etter hver frokost, lunsj, middag har jeg med en gang lyst på et minst like stort måltid. Spiller ingen rolle om hvor mett jeg er, Jeg vil ha mer. Går konstant i kjøleskapet og i skapene og kikker etter noe godt. Godteri kan vi nesten ikke ha i huset lenger for det forsvinner på et blunk. Spekemat er og mitt største problem, drømmer om det dag og natt, har så lyst på! Men heldigvis klarer jeg å styre meg sånn noenlunde. Har bare innsett at jeg kan jo ikke gå å spise hele dagen, Da vil det vel rimelig fort vises på vekta Prøver å spise så sunt som mulig da hvis jeg må ha noe.. Men skjønner deg veldig godt, det er vanskelig! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå