Gå til innhold

Jenta mi har nektet og sove de siste dagene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi nærmer oss senga hennes klamrer hun seg fast til meg og senga og gjør alt for at jeg ikke skal få lagt henne ned. Hun ligger og gråter leeenge og våkner ofte om natta. Høres ut som panikkgråt.

Finnes det noen måte jeg kan finne ut om det er ørebetennelse? Eller må jeg bare vente til i morgen og bestille hastetime? Kan det være noe annet enn ørebetennelse?

Kan nevne at vi flyttet inn i ny leilighet for en måned siden, og hun har etter det slitt med og sove gjennom natten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Tror jeg ville sittet med henne til hun sovnet, holdt henne i hånda. Hun høres redd ut..

Skrevet

Hun er 16 mnd. Har prøvd å ligge litt sammen med henne i min seng, tatt henne opp og hatt kosestund i sofaen, stått og strøket henne over ansiktet i senga, sunget til henne, kosepratet...

Men er jeg i rommet når hun skal prøve å sove, blir hun distrahert, og står bare og gråter og rekker armene etter meg.

Skrevet

Søv ho på dagtid? Sovnar ho som du legg ho i di seng eller i vogna? Viss ho hyler når ho blir lagt ned (uansett tid på døgnet og uansett kor det er) kan ein jo tenke at det er vondt, f.eks. i øyrene. Men om det BERRE er i hennar eiga seng og berre om kvelden vil eg tru det er noko anna som plagar ho.

Har ho feber, er forkjølt eller har dårleg allmenntilstand sidan du tenker øyrebetennelse?

Det er temmeleg vanleg for slike småtroll å få nokre byger med soveproblem i løpet av oppvksten.

Skrevet

Du kan forresten prøve å trykke inn den "flippen" som er på framsida av øyret. Det skal visst vere vondt om ein har betennelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...