Gå til innhold

Støttepute for gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne noen god sovestilling om natta. Har fått tips om sånn støttepute for gravide. Noen som har det? Erfaringer?

Hvor får jeg tak i det og hva koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om enkelte som har kjøpt slike puter og betalt i dyre dommer, opp mot 1200 kr og gjerne mer og. Galskap!

På Ikea har de store puter til 79 kr, de fungerer utmerket :)

Nå man ligger på siden, så er de såpass store at man både får støtte mellom knærne og helt ned mellom anklene.

Putevar til puten mener jeg kostet 59 kr.

Finnes i soveromsavdelingen :)

Skrevet

Jeg har denne: http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnerom/tekstiler/dreamgenii-gravid-ammepute.html

Den har vært gull verdt for min nattesøvn lenge, men nå (4 uker igjen) bruker jeg den ikke så mye for jeg føler at den er litt "i veien" når jeg skal snu meg i sengen (med stor mage, ingen magemuskler og bekken som krangler litt...) :o) Fordelen med dreamgenii (mot løse puter) er at den holder seg på plass da du ligger på deler av puten.

Denne kan også brukes som ammepute etter fødsel! Føler absolutt at det har vært vel anvendte penger for min del!

Skrevet

Jeg er bare 18 uker enda, men skal snart hente ammeputen min fra loftet og bruke den :)

Skrevet

jeg har støtte pute som jeg kjøpte på babyshop. kostet 900kr vel. jeg brukte den et par ganger. det er mye bedre og enklere med flere større puter. da det forandrer seg utover i graviditeten hvor du trenger støtte. gjorde det iallefall for meg. magen blir større, og bekkenløsning.

så jeg ville heller ha rådet deg til å kjøpe et par større puter bare. billigere og mye bedre nattesøvn for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...