Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Sliter litt med dette men her er en liste over noen aktuelle navn: Agnar Albert Amund Andor Arnulf/Arnulv Vi kunne tenkt oss Asgeir men på engelsk kan det uttales "ass gear" og da blir det uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Adam, hvis engelsk uttale er viktig. Aslak, dersom norsk uttale er viktig.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Vil du ha tips til guttenavn på A?.. Aron Arve Arvid Arild Atle Adrian Alfred
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Albert og Amund er fine. Ikke så glad i de andre forslagene dine. Alfred Anders Aksel Almar
Gjest ->>- Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Amund, Agnar og Albert er fine. I litt samme sjanger har du jo også Anton, Are, Arnar, Alfred og Atle.
Ranveig R Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Mine favorittgutenavn begynner med A alle tre: Ask Are Alvin
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Adam er ut. Jeg liker Aslak men mannen min kjenner alt for mange idioter som heter Aslak, og navnet er ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Adam Asgeir(ser det er litt ute hos deg;)) Arin(spes. og fint både på norsk og engelsk) Arne Andre Andreas Andres(jada, kjenner en norsk en med dette navnet) Andor(fint) Ansgard Arvid Dere har hengt dere litt opp i gamle navn
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Alfred Anton Asbjørn Aksel Armand Arthur August Andreas Mange fine guttenavn som begynner med A :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #11 Skrevet 21. november 2010 Min eldste heter Aryan, men det har jeg ikke lyst å anbefale i engelsk talende land. Ellers: Arne Arn-Erik Adam Ask Atle Anders Agnar
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #12 Skrevet 21. november 2010 Vi leter etter et godt navn, gjerne norrønt, som ikke er alt for populær nå, dvs. ikke motenavn :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #13 Skrevet 21. november 2010 Så rart. Jeg digger Aslak for jeg kjenner bare snille helter som heter det:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #14 Skrevet 21. november 2010 Det er flere som har nevnt Alfred. Det er ikke så populært nå, men det ser ut til å være på vei opp igjen. Det er egentlig et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #15 Skrevet 21. november 2010 Anton. Er kjempe pop i Danmark, men ikke mange der heter det her
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #16 Skrevet 21. november 2010 Vår lille gutt skal hete Amund eller Audun Ellers liker jeg godt Agnar, Alvin og Andreas.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #17 Skrevet 21. november 2010 Noen jeg syns er fine er : August Arthur Andreas Amund Adam Ante Aron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå