Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 har bestilt eggløsningsteseter clear blue digital. noen med erfaringer...teste morgen eller kveld..ettermiddag...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 hvor mange timer holdt du deg da, asså ikke gikk på do før?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Et par timer kanskje. Er ikke så nøye når det gjelder eggløsningstest. Stigningen av Lh skjer på ettermiddagen, og testen vil sikkert slå ut uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå