Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Vil bare komme med et lite tips nå i disse vottetider... jobber i barnehage og ser der at svært mange av modellene av reima votter ikke holder små hender varme! Siden dette er dyre votter skulle man jo tro at de er varme, men dessverre ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Reimavotter er dritt. Elsker dressene, luene og skoene, men vottene er ikke verdt 5 øre. Og jer gar prøvd tre forskjellige modeller, tre forskjellige år. Iår her jeg investert i noen svindyre Hestra.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Har reima votter til eldste,og kan ikke klage.Har ikke hørt fra hverken han eller ansatte i bhg at han blir kald eller våt,hverken i år eller i fjor.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Vottene er bra de, de holder vann ute og er fine til det været som er nå. Når det blir veldig kaldt derimot, så er jeg enig med HI her, så holder de ikke. Jeg har imidlertid fortsatt tilgode å finne varme nok votter! Har prøvd Hestra, Troll, Ticket... syns alle er kalde så har noen tips til gode votter til småbarn setter jeg stor pris på det!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg har Helly Hansen tec til min gutt på snart 3 år. Det holder han ivertfall varm og tør;) De kostet ikke skjorta heller. Betalte 149 kr på obs! Til minstemann på 11 mnd har jeg kjøpt isbjørn og pop. Begge er varme og gode;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Vi har prøvd alle mulige slags votter: Reima, Hestra, HH....ja, vi har investert i votter for enorme summer, men ingenting er bra nok! Det eneste som funker 100 % er faktisk 2 par ullvotter: Innerst et tynt par votter (f.eks ullvott fra Janus) - og utenpå hjemmestrikka ullvott! Er genialt, han holder seg varm og tørr (utrolig nok)! Dessuten får han fullstendig gripeevne, noe han ikke får med disse kjøpte vottene fra Reima etc. Dessuten er det varmere med 2 par ull. Vi har mange, mange par slik at de har nok å ta av i barnehagen når det ytterste laget blir snøete/våte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå