Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg er gift med verdens beste mann vi har det topp på alle måter bortsett fra at jeg sliter veldig med å få orgasme når vi har sex. Dette gjelder også når jeg onanerer. Er blitt en veldig vondt sirkel for oss begge. Han har dårlig samvittighet for han bra tømmer seg i meg, men jeg sier det ikke er hans feil. Men er fortvilet. jeg ønsker å ha det bra sammen med han på alle måter, da jeg vet dette er mannen i mitt liv. Så help anyone ???
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 jeg er ingen ekspert, men kan gi deg tips/råd utifra min egen erfaring. Ikke alltid jeg heller kommer. Men de gangene jeg kommer så får jeg ekstra god service nedentil. Får oralsex, og ofte kommer jeg når han holder på. Tror du rett og slett må bruke mer tid og være tålmodig, bruk tankens kraft og og pust dypt og godt. Fantaser litt om andre ting som pirrer deg, så tror jeg du kommer lettere. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Det viktigste er at dere tar dere tid, og at det ikke skal være noe mål eller fokus,eller press for at du skal komme. Da skjer det ikke. Hvis du prøver å onanere foran ham, eller onanerer med han inni deg, så kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå