Gå til innhold

Jeg trenger kameratips! (Speilrefleks)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal ikke være av de dyreste, og bør ikke være så sabla vanskelig å få tak i, siden jeg reiser bort om 14 dager og trenger det da.

Greit om det er idiotsikkert, for jeg er ikke så teknisk at det er noe å rope hurra for.

Hjelp? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får et bra, fullverdig kamera, som er lett å bruke og tar bra bilder, om du velger feks CANON Eos450d, 500d eller 550d.

Skrevet

Canon eller Nikon hvertfall.. :) Enig med hun over

Skrevet

Hvis du ikker er ute etter det mest avanserte og mest tekniske så kan jeg anbefale nikon D3000. Jeg fikk det til bursdagen min. Veldig enkelt og ikke så sabla dyrt heller (tror jeg).

Skrevet

Jeg så en forbrukertest anbefalte et Pentax kamera. Det kostet ca 5000.. Noen som har erfaringer med de?

Skrevet

jeg vurderer selv å kjøpe SRL, og ble anbefalt i butikken sony a550. med tanke på små barn og bilder i bevelser, i tillegg til alle andre funksjoner og utmerket kvalitet på bildene, er det beste kompromiss mellom pris og kvalitet..6500..synes det er litt dyrt, men samtidig er det dumt å spare 1000- 1500 på noe som skal vare i flere år...linser for nikon forresten produserer sony, samt sine egne sony linser...da kan man tenke at det er minst like god kvalitet...

si ifra hva du ender med :) jeg ønsker meg veldig a550...det eneste minus er at den er STOR...:( det liker jeg dårlig...men alternativene er ikke noe særlig mindre

les www.dpreview.com et must for enhver fotograf og de som ønsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...