Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å tro jeg er hypokonder. Det "feiler" meg noe hele tiden føler jeg.. Er gravid, og har følt meg utrolig dårlig sålangt dette sv.skapet.

Synet har de siste dagene vært rart, litt "skurrete" på ene øyet.

Har ubehag i mage og korsrygg og nakke jevnt og trutt hele dagen.

Hodepine hver dag den siste uken.

Er utrolig slapp, svimmel, trøtt og stressa for tiden. Blodtrykk, hb og blodprøver er fine, så jeg er litt lei av å føle meg så dårlig hele tiden... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke hypokonder, du er bare gravid! :-) Jeg hadde et flott svangerskap, men jeg var konstant trøtt og sliten. Jeg syns det høres ut som at du trenger sykemelding i en uke jeg, for å ta deg opp igjen litt. Jobber du fullt? Kanskje det er på tide å stresse ned litt og legge deg på sofaen.

Skrevet

Du er gravid..... hehehe.. ikke alle svangerskap er supre, selv om alle prøver skulle tilsi at de var det ;)

Men har du tatt alle sjekker etter hodepine og synsforstyrrelsen har oppstått? Kan være en ide å gjøre det, om det ikke er gjort.

Husk bare at kroppen er helt annerledes enn vanlig når du er gravid :)

Skrevet

Takk for svar. Dette er mitt 2. svangerskap, og jeg følte meg så mye bedre i mitt første.. Men alle sv.skap er jo forskjellige, annerledes omstendigheter denne gangen. Forrige sv.skap var vi begge i fulltidsjobb og alene, nå er vi studenter begge to med en aktiv 2åring i hus.. ligger kanskje litt forklaring i det igrunn..

Jeg er fulltidsstudent, så jeg prøver å holde ut til jul hvertfall.. Så jeg klarer ikke helt legge meg ned på sofaen å slappe av når det er så mye som må gjøres, blir ganske stresset av det..

Ang. synet og hodepinen er det noe jeg har opplevd før i forbindelese med migrene, men ikke på denne måten...og har ikke migrene nå.. Jeg får ta det opp med legen!

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...