Gå til innhold

singel alenemor og konstant Kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt fortvilet, jeg er ei singel alenemor som er kåt hele tiden. Tenker på sex, drømmer om sex. ER stort sett alltid våt. Onanerer ofte men fø ler det ikke gir meg noe.

Noen som har noen råd og tips til meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ekkel mann som skriver det her. ikke gidd og svare

Skrevet

Heheheheehehe..Hvis dette er en mann, så er jeg julenissen..Slik har jeg det selv titt og ofte, og jeg er IKKE en mann..Alenemor med samme problem greia..

Hva skal man gjøre, gå på horehus for å runke av seg kåtheten..*uff*..Det er ikke bare mannfolk som har det slik altså..Vi er også mennekser med behov om ikke vi er menn..

Skrevet

Tja jeg var sånn til å begynne med jeg og. Men etter en periode ble det mindre og mindre og nå er det ikke så ille lengre. menjeg har ikke hatt sex på 2 år da.

Skrevet

vibrator? ikke det samme, men man vet vel hva man må gjøre da..få seg en mann, elsker, eller ha ons på byen..

er ikke så hokus pokus er det vel?

Skrevet

Jeg er ikke en mann, jeg er ei frusrert jente på 29 år som er alene med 2 barn på 2 og 4 år. Har vært alene nå i snart to år.

Skrevet

Jeg ønsker ikke noe ONS jeg vil ha litt kos og nærhet. Har vibrator men er så kjedelig i lengden, skulle gjerne hatt litt råd og tips til variasjon

Hi

Skrevet

Jeg ønsker ikke noe ONS heller, jeg som har det like ille som deg HI :)..Men, venn og elsker. Hadde nå mye heller ønsket en skikkelig mann. Det er noe med det å kunne gi en god gammeldags klem. Og det trenger alle. Kjenner, at en kjæreste hadde vært tingen, en som virkelig var der på alle måter. Sex handler jo ikke bare om å få det gjort sexuelt. Det handler om så mye annet også. Et kyss, en klem..At vite man er verdig noen, og ikke bare alene..

Skrevet

1729

Takk for svar, men hva gjør du kan jeg spørre om det. Menn jeg vil ha vokser ikke på trær, er gjerne kresen, men brent barn skyr ilden.

Ønsker bare å få utløp for kåtheten på en måte hvis du forstår

Hi

Skrevet

1729 her

Ja jeg skjønner så alt for godt :) Vi er nok i samme båt der :)..Menn vokser ikke på trær nei, og etter noen branner, så skyr man jo ilden...Trodde jeg muligens hadde en liten sjanse med en, men dengangen ei..

Hva gjør jeg, ikke noe spess..Vurderte i går om ikke jeg skulle gå og kjøpe inn en vibrator. Men, det blir jo seff ikke det samme, og som du sier kjedelig i lengden..Jeg har noen ganger, mindre nå..Bare fått orgasme uten noe som helst tukling..Kommer da om natten, så på den måten er jeg litt heldig..Om man kan kalle det det, er nå en liten hjelp..

Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med, har ikke funnet den gyllne mellomveien enda..:(((

Skrevet

Signerer på dette.. Jeg er gravid og singel jeg da og konstant kåt.. Og å skaffe seg en sexpartner som gravi er ikke helt enkelt nei... Går på veggen snart jeg, savner også kosen og nærheten. Har et håp om at bf kanskje vil ha litt sex med meg etterhvert nå har vi endelig blitt på talefot igjen..

Uff.. ønsker dere lykke til =)

Skrevet

Noen onanitips da som kan skape det litt mer spennende da ?

Klem

HI

Skrevet

Når det kun handler om sex, våt, onanering og kåthet i hovedinnlegget er det ikke sånn at man øyeblikkelig tenker det er kjærlighet og nærhet du ønsker deg..

Men uansett.. Da må man vel på et vis prøve å skaffe seg en venn/elsker, eller en partner da? Det er ikke så vanskelig å tenke seg til?

men det er kanskje lettere å tenke hva som er løsningen enn å finne en mann..

Lykke til!

Skrevet

Kanskje en sexolog hadde vært tingen, den personen har vel masse idè`er å komme med??...Går an å høre med en..google opp en, og skriv inn..Er nå verdt å prøve :)

Skrevet

Takk for svar

jeg ønsker meg en mann men ikke til enhver pris. Derfor jeg er frustrert når jeg hele tiden er så kåt. Skal jeg ha en mann vil jeg det skal være av kjærlighet. Jeg trenger omsorg varme og nærhet. Barna mine gir meg mye , men ikke på samme måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...