Gå til innhold

canada goose trillium parka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt denne?

svart eller brin i str xs.. Jeg måå ha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan forresten også bestille fra nett/utland

Skrevet

Du finner forhandlerliste på CGs hjemmeside. Men er ikke de jakkene litt ut nå? Det er forresten ekte pels på dem, er jo ikke så poppis å gå med om dagen. Og joda CG bruker pels fra cayenne som skytes for å holde bestanden nede men det er det svært få pelsdyrforkjempere som vet.

Skrevet

Joda, litt ut er de kanskje. Men jeg må ha en likevel. Jeg synes de er fine og best av alt så er de varme nok til en norsk vinter. Joda det er pels på dem. Eneste som er negativt men det er som du sier fra coyoter.det er en hund som det jaktes på uansett., ikke mink som er sperret inne og avlet opp til fordel for oss..

Jeg er sterkt i mot pelsdyroppdrett osv men jeg bruker jo skinn fra ku, spiser elgkjøtt, har saueskinn i vogna osv likevel.

Skrevet

Nei.. det finnes jo ikke :( ikke i xs..

Skrevet

nydelig jakke :) har selv CG kensington parka i sort.

coyote-pels - ikke cayenne... til en anonym over her :)

Skrevet

Joda, den finnes i xs. Fantastisk god og varm jakke. Min er kjøpt i Frankrike så kan dessverre ikke hjelpe deg. Men lurt å se på forhandlerlisten som en annen her nevnte. Mye fake ute og går..

Skrevet

joda den finnes i xs altså. men ikke på forhandlerlisten. Utsolgt alle steder. Hehe. Får ringe rundt i norge på mandag da til forhandlere.. Når jeg har bestemt meg for noe blir jeg jo besatt.

Skrevet

Haha, jeg mente selvfølgelig coyote. Antagelig driter pelsdyrforkjemperne i hva du gjør med cayennepepper. Hoho... *rødme*...

Skrevet

Alle som er bare litt opptatt av dyrevelferd har god grunn til å aldri kjøpe jakke eller parkas fra Canada Goose. Pelsen på kragene kommer coyotere som er fanget med metoder som er forbudte i Norge.

Canada Goose-jakker er mye brukt denne sesongen. Det eierne av jakkene nok ikke vet, er at Canada Goose står for dyremishandling.

Pelskragene på hettene kommer fra ville dyr som er fanget i feller. Mange av disse fangstmetodene er så grusomme at de er forbudte i Norge.

Bare en pelskrage?

Det er jo bare en pelskrage, tenker du kanskje. Men visste du at det på verdensbasis drepes flere pelsdyr for å bli til krager enn til hele plagg?

For deg er pelskragen bare en pyntegjenstand. For dyret var den hele livet.

Tenk deg om når du handler - vil du virkelig ha dyrs liv på samvittigheten?

Legger ved en link så dere kan lese selv. Det er også en video lengre nede på linken..

http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/canada_goose_pels_dyremishandling

FÅ OPP ØYNENE FOLKENS!!

Skrevet

Bra innlegg! Jeg er enig. De som går med de jakkene oser av naivitet. Selvsentrerte folk som ikke bryr ser om andre skapninger enn seg selv!!

Skrevet

Da er jeg selvsentrert og naiv, men jeg har verdens deiligste og varmeste jakke! :)

Skrevet

Det er generelt sett vanskelig å få tak i akkurat den jakken man vil ha i dette merket (farge/modell) Jeg har klart å få tak i den modellen jeg ville ha, men måtte fire litt på fargekravet.

Spør rundt på de forretningene som fører og be om å bli ringt opp dersom de vet at de får den inn.

Skrevet

Huff.. For noen tragiske folk dere er.. jaja.. Karma sier jeg bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...