Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Idag tidlig hørtes d ut som snuppa hadde diarre.. Da jeg fikk av bleia var det masse slim!!!! Gjennomsiktig med gulskjær, sorry detaljene her men håper noen kjenner igjen dette å kan si mg hva dette er?? Var mye også!! Noen timer etterpå bæsja hun som vanlig! Ikke superfast men normalt! Ringte legevakta å de sa d nok var en begynnelse på en omg syke!! Men diarreen kom ikke å hun bæsja jo noen timer senere!
Tante Gustava Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Hm. Hos guttene mine har jeg sett alle varianter. Både slimete, flytende og fast. Og i alle fargespenn fra grønt til lysebeige til svart. Jeg stresser aldri med det, så lenge det ikke er noe som vedvarer eller barna virker plaget på noe vis.
Ranveig R Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Så lenge det ikkje vedvarer hadde eg tatt det heeeilt med ro. Det kan vere lett omgangssjuke, det kan vere ho har fått i seg eitt eller anna som magen hennar ikkje er heilt happy med. Så om bæsjen er normal igjen i løpet av eit par dagar og jenta di oppfører seg som normalt, så ikkje tenk meir på det. Jenta vår hadde mange bleier av typen du beskriver, frå gulbrunt til signalgult til grønt. Ho fekk etter kvart diagnose melkeallergi. Men bleiene var *alltid* sånn, og ho hadde 3 -10 slike bleier pr dag i tillegg til andre symptom (tidvis store smerter, la ikkje på seg på lang tid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå