Gjest Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hei! Håper noen tempere kan hjelpe meg litt og håper at jeg ikke er for masete ;-) I går hadde jeg den laveste tempen målt i denne syklusen som var på 36,21. I dag morges var den steget til 36,49. Gjennomsnittet har vært på 36,41, MEN jeg har hatt temper på 36,50 to ganger i syklusen allerede... Så jeg lurer da på om dette kan ha vært EL som var i går? Eller bør den stige mer? Er første gang jeg temper så har ikke noe å sammenligne med, men jeg har masse andre EL-tegn som el-slim (blandet med lotion), stikkninger/vondt i eggstokkene og ømme bryst.
Metti er håpefull Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Hadde jeg vert deg hadde eg brukt fertility friend på nette . Der legger du inn tempene så tolker den når du har EL .. Funker bra. Der kan du og se på andre sine grafer og temper .. Når det gjelder dine temper så ville jeg ha ventet et to dager til. Hos noen stiger tempen raskt etter el mens andre har slow rice som vil si at tempene stiger mye mer gradvis og ofte over flere dager
Gjest Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Tusen takk metti Ja, FF tror jeg nok at jeg skal begynne med, for er jo nærmest umulig å tolke bare temperaturene for seg hehe. Kan jo bli gal av mindre ;-P
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Vanskelig å si, men det som er vanlig er at en skal ha forhøyet temp i 3 dager før en med sikkerhet kan si det var el...
Gjest Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Ja få deg et FF-chart, det er så greit både og tolke, så får du en link som du kan dele med andre når det er ting du lurer på ang syklusen Slik som du beskriver det høres det ut som du hadde EL den dagen tempen var så lav. Det er ofte at tempen synker før den stiger igjen etter EL. Pluss at du hadde andre symptomer. Du hadde nå en fin stigning, om det er "nok" vil vise seg hvis den fortsetter å være høy. Det er ikke mye stigning som skal til, bare en ser at tempene generelt er høyere etter EL.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Jeg lurer også på noe angående dette... jeg har begynnt med FF.. og er fornøyd. men nå har jeg hatt EL, og babycompen har konstantert det.. og tempen min har vert forhøyet i 3 dager, over det... men alikevel har ikke FF konstatert EL enda. når gjør den det? .. er det fordi at jeg begynnte bare noen dager før EL kom at den ikke har nok temper gjennom syklusen til å vise det? . det viser iallefall en bra stor stigning..
Gjest Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Hei Smurfen Ja, du må ha et visst antall målinger før og etter EL, tror det er fem før og tre etter for at FF skal merke av for EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå