knekkebrød Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hei! Jeg ser at mange nye kommer til hele tiden og det er koselig. Og da kommer også alle spørsmålene på nytt... Men jeg skulle så gjerne kommet meg avgårde med min babies... 11 dager på overtid i dag. LEI! Er jeg alene?
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Nei, du er ikke alene.. Har akkurat postet et sutreinnlegg på skravle om at jeg sitter her, 5 dager på overtid, og er dritskuffa over at kroppen min lurte meg til å tro at jeg var i fødsel i natt.. Men sitter fortsatt her med magen min jeg. Vet at 5 dager ikke er mye, men jeg har hele tide vært så innstilt på at ungen kanskje ville komme litt før, og ihvertfall ikke mange dager på overtid. Har ei jente som kom dagen etter termin, så jeg tenkte at det ville ikke gå noe lengre denne gangen ihvertfall. Men så feil tok jeg. Håper bare at noe skjer i løpet av dagen...
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Nei jeg sitter her enda jeg. Hadde rier i ett døgn nå men nå ser det ut til at det har gitt seg. Er også 11 dager over termin nå. Har du vært på overtidskontroll knekkebrød? Veit du noe om når du eventuelt blir satt i gang? Jeg hadde kontroll i går, men siden alt var bra så blei det ny time morgen. Og hvis alt er like bra da får jeg time til igangsetting på onsdag.
lovina Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Er også -5 i dag. Ser ikke ut som fullmånen hjelper heller Bare å smøre seg med tålmodighet
knekkebrød Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen. Alt er jo bra så de kommer sikkert ikke til å sette meg i gang. Er 3 uker her.. Siste gang jeg var hos jordmor (onsdag) var det ikke modent i det hele tatt... og sikkert ikke nå heller og da setter de i alle fall ikke i gang. Jeg har født to fra før til termin så kjenner at jeg er helt fornøyd med å være gravid nå... Og det er svært indivituelt når de ulike sykehusene setter i gang.
Hermelina Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Skal også på overtidskontroll i morgen. På vårt sykehus setter de i gang tiltak på den 11.dagen, så da blir det hvertfall baby i løpet av neste helg, hvis h¤n ikke finner ut av dette selv... Er forespeilet en litt drøyere stripping enn det jordmor gjorde på de siste 2 kontrollene, så håper jo at det vil hjelpe. Fødte Junior 11 dager på overtid, men kan ikke huske at jeg hadde det så slitsomt da som jeg har det nå :-/ Gikk tur hver dag, vasket og stelte til jul. Nå sover jeg halve nettene, går kanskje ned etter avisa og orker ikke tanken på oppvasken en gang.
knekkebrød Skrevet 21. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2010 Fikk ikke strippet forrige gang hos meg for det var ikke noe å ta tak i . Ikke åpent, ikke modent. Er tungt. Blir liksom veldig fokusert på termin. Den er over nå men er rett og slett sliten i kroppen. Alt er liksom vondt og tungvint. Krangle meg til litt gel i morgen
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 3 uker?! Oj da.. Ja da ville jeg kanskje ha kranglet meg til litt gel også. Her setter dem i gang den 14 dagen over, så han er ute innen helga igjen. Det er litt godt å tenke på. Synes liksom det er så veldig mange her inne som føder før termin også. Er det kanskje mest vanlig?
jlille Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Jeg er bare 1 dag over termin så har litt dårlig samvittighet for at jeg klager... men syns det er fryktelig tungt faktisk. Har vært kvalm/kastet opp siden uke 5, og det er ikke lettere å løpe til do å kaste opp med nesten 20 kg. mer på kroppen. Menmen. Han kommer vel når han er klar for det, eller hur..
MammanTilVerdensFineste Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Jeg slår nok dere alle sammen! Jeg er den heldige utvalgte til å gå på den 16. dagen etter termin... Vært på 2 kontroller på Haukeland, ikke så mye som tegn til modning engang. Har ny time i morgen og da rikker jeg meg ikke før de setter meg på kur. Da er det 17 dager over termin... Og hvis ikke det går ann pga kapasitet, noe jeg ble fortalt, så må jeg vente til torsdag. UAKTUELT! Da stikker jeg opp til Voss:)
knekkebrød Skrevet 22. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2010 Hjemme igjen. 2 cm åpning og kunne godt bli satt igang men nå har kroppen satt igang selv og jeg tror babyen kommer i kveld/natt. 12 dager over nå. Modning behøver man ikke ha - vannet kan gå eller riene begynne likevel har vi blitt forklart. Så ikke fortvil!! Plutselig er det i gang!!
Jønimi Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 2 dager over termin her! Men min svoger mener han har synske aner og at jeg skal føde i morgen. Vi får se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå