Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Fikk telefon i går kveld om at svigers som bor 1,5 time unna hadde tenkt seg på besøk idag hvis det passet - å det gjør det! Da lager jeg selvfølgelig middag, blir svinesteik. Hadde ei i fryser`n som jeg hurtigtinet i kaldvann. Men har ingenting til dessert..... tror jeg..... Har dere noen gode forslag på noe som er lettvint å lage, noe som jeg sannsynligvis har i skap eller fryser?
Himmel og hav Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Bakte epler med is ( jeg gidder aldri å hule dem ut, jeg bare deler de i båter og drysser brunt sukker, kanel og smør over og steker dem til de er møre. Fruktgrøt. Kjempelettvint om du har frosne bær eller du kan lage på epler. Semulepudding og rød saus riskrem ( kok grøt nå, kjøl den ned ute) tilslørte bondepiker fruktsalat créme brulée ( om du har egg melk og fløte)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Mmmmm.... riskrem høres utrolig godt ut, men har ikke fløte og rød saus. Mulig jeg går for bakte epler, har både epler og en 2-liter med is i fryser`n. Har også diverse andre frukt til fruktsalat kom jeg på... å jammen fant jeg en uåpnet boks med vaniljesaus på kjølerommet .... ser ut som jeg kommer i mål i dag da! Takk for gode tips!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Eplekake er jo alltid en vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå