Gå til innhold

Forelsket.... hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 år har jeg hatt et gjennombrudd. Jeg har fått satt navn på hva jeg føler for en god venn og kollega av meg. Men vi har begge samboere og barn.

Den gangen disse følelsene oppsto hadde jeg og samboeren min masse problemer. Vi har hatt kjempeproblemer fra dag 1, grunnet hans situasjon i livet. Vi skilte lag for en tid tilbake, men er nå sammen igjen. Og vi har kjempebra nå.... alle brikkene har fallt på plass :-)

Jeg har vært gode venner med denne mannen før jeg traff samboeren min.

Så jeg fortalte samboer hva jeg følte, han tok det kjempebra, heldigvis.

Men hva nå? Hvordan komme over denne forelskelsen som har vart i 2 år? Det er det jeg ønsker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg forstått deg riktig når du sier at du har vært forelsket i en venn og kollega av deg i 2 år, men at du ikke ønsker at noe mer skal skje, at du ønsker å være sammen med samboeren din som du forøvrig har fortalt hva dine følelser for denne mannen gjelder?

Hvis du virkelig ønsker å beholde mannen din, skal du være sjeleglad for at han reagerte slik som han gjorde. Det kan ikke være enkelt for han eller deg (for den saks skyld) å vite at du er forelsket i kollegaen din som du kanskje daglig treffer....

Mulighet for å se mindre til denne mannen? Omplassering i bedriften? skifte jobb? ikke ha kontakt på fritiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...