Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg kjenner to personer som driver med dette. Selv tror jeg ikke på sånt... Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg er IKKE for healing! Tror folka som driver med slikt har personlighetsforstyrrelse!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Haha personlighetsforstyrrelse faktisk... Jeg er healer og kjenner flere andre også. Noen har sterkere evner enn andre, men det er som med de fleste andre evner - de må utvikles for at man skal bli flink. HI: Har du forsøkt å la de du kjenner heale deg da?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg tror absolutt på healing! Er blitt healet selv,så jeg er overbevist:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 En kompis har evnen. Han har ikke healet meg, men jeg har mine plager, som jeg ikke har fortalt han, som han fant da han "kjente" på meg. Så...noe må det være..
Cat.68 Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Ja jeg trur på healing. Men jeg trur ikke alle healere er seriøse og jeg synes ikke man skal benytte seg av healere ukritisk eller la være tradisjonell behandling fordi noen mener de kan kurere alt av sykdommer og at skolemedisin er jævelskapen. Da hadde jeg rygget unna. Jeg har mest tro på de som aldrig annonserer sine tjenester men allikevel har mange som kommer til de gjennom folkemunn. De som ikke tar betalt i dyredommer for å hjelpe andre, og som er genuint opptatt av å PRØVE å hjelpe. De som ikke lover at det vil fungere, og de som vil jobbe ved siden av skolemedisin og som oppfodrer personene å også gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Hvis det kan få noen til å føle seg bedre så er det flott for dem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå