Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hei! Har nesten ikke sovet inatt pga store smerter i munnen,tannverk som går inn på nerven :-( Er det noen som vet hva jeg kan ta av smertestillende da? Jeg har doxylin men tror ikke jeg kan ta den.... fanalgin og paracet og paralgine forte.....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Ps. jeg er gravid med termin 25 desember. Hi
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Doxylin er antibiotika, ikke sm.stillende. Jeg ville prøvd m paracet først, hjelper ikke det ville jeg tatt p. forte.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Å ja, gravid.....kun paracet da. og ring lege!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Du kan sikkert ta paraline forte og paracet, men ring til legen først!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Tror du legen har noe som kan hjelpe? Orker ikke tanken på og gå med smertene helt til mandag, det blir jo tidligste jeg kansje får komme til tannlege.... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå