Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Fikk pellet meg i seng i 23-tiden i går, men 1 åringen var urolig så den ble vel over tolv før jeg fikk sovnet. Mannen var for en gangs skyld på fest og sa han skulle ta en buss slik at han var hjemme igjen i 01.30-tiden. Jeg er ikke vandt til å være alene på natten, så sov litt urolig, småvåknet mye, lå våken i perioder, og ventet vel litt på at mannen skulle ankomme. I 3-tiden var sengen fortsatt tom og jeg ble smått bekymret. Rundt 03.30 gikk jeg opp for å se om han evt hadde kubbet på sofaen, men nei, ingen mann. Ringte og da hadde han ikke rukket bussen, så spleiset på taxi med noen og ville være hjemme om ca 20 min. Ok, ble bare lettet over at alt var ok. Prøvde å legge meg igjen, men fikk ikke sove, var vel blitt for våken. Så kom mannen hjem da, og ble liggende og småprate bitte litt til 4-tiden, sånn type spørre om han hadde fint osv. Det hadde han. Oppsummeringen var ganske søt da. Det hadde vært tre andre pappaer der med ett barn hver, tre som ikke hadde barn og verten som var ventende pappa, og, som han selv sa "så jeg da, firebarns-pappaen *pause* selve orakelet...jaja..jaja". Antar de snakket en del om barn, hehe... Uansett, fikk ikke til å sovne igjen før rundt 5. Da rakk jeg å sove i ca 5-10 min før vesla våknet og ville opp i sengen. Så begynte jeg så vidt å slumre igjen da jeg hørte 3 åringen st opp og smelle med dørene så han vekket alle sammen *sukk* Da var klokken nesten 6 og alt håp ute. Så nå suller ungene rundt her, og jeg forsøker å samle krefter til å lage frokost, er dødstrøtt og vil helst sove.. jaja, blir sikkert en fin dag *optimist* En ting er sikkert, når mannen har krekt sg på bena, da skal han få overta og jeg få meg en dupp! ;-)
Gjest Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Høres ut som en god plan! En liten ettermiddagsdupp gjør underverker! Selv manner jeg meg opp til å gå på jobb, så her er ungene som tumler rundt et herlig syn.. Deilig å få en time med dem før jeg må jobbe...... =( (Men nå har jeg jo valgt helgejobbing selv, men det føles ikke så selvvalgt på en søndagsmorgen........) Ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå