Eeniemeenie Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Han er en 28 år gammel mann som fester støtt og stadig slik musikken dundrer rett inn på to åringen sitt rom. Situasjonen tilspisset seg igår da han ikke ville roe seg ned og måtte ringe politiet tilslutt. Ikke hørte han på min samboer igår heller da han hadde bedt han om å roe seg ned.. Han hadde bare sagt at hvis vi ringte politiet eller sa ifra til borettslag om at han festet, skulle han lage et helvete fremover. Forberedte oss på at det kom til å bli mange fester fremover. Så ja.. Etter å ha ringt politiet igår ( og han vet rommet til ungen ligger vegg i vegg med stua hans) svarte han med å banke hardt i veggen sånn at hun våknet. Så nå sitter jeg her etter et par timers søvn med en lysvåken unge! *Irritert*
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Dette må jo være veldig frustrerende! Forsåvidt for begge parter... Jeg tror jeg hadde flyttet, selvom det er lettere sagt enn gjort!
Gjest Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 vi flyttet!!! Bo i brl med unger funker ikke. Er vår erfaring. Nå bor vi på landet og ungene har det mye bedre her på alle måter.
Eeniemeenie Skrevet 21. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2010 Vi bor på landet, det er det verste av alt. Søkte om en kommunal bolig og havnet midt imellom alkohollikere i nærheten, men de bråker ihvertfall ikke. Unntatt denne typen. Nå er han anmeldt for trusler også da, og er sikkert sur på oss. Har også mest lyst å flytte, men synes det er så tungvindt Må jo være mye greiere for en ungkar som vil feste hele tiden å ikke bli plassert i naboleilighet med en barnefamilie vel? Uansett er kommunen varslet, så han får en advarsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå