Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Går an å hete India ja. Datteren til Lene Nystrøm (Aqua-Lene) heter India:) Syns det er kult jeg! Akkurat som jeg liker navnet Lycke (Lykke)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Ja, jeg lurer på om jeg skal kalle datteren min Sverige jeg. Helt normalt...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Eksen min sin datter heter India, jeg synes det er fint. Faren er fra india så det er jo litt passende;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Jeg kjenner to barn som heter India.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Ja det er det. Du søkte på kvinnenavnet: India Det er 16 kvinner som har India som første fornavn. Det er 5 kvinner som har India som eneste fornavn.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Er ei i barnehagen til dattera mi som heter India April - hun er helt norsk Syntes det var et litt pompøst navn på en unge i starten, men har nå vent meg til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå