Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Heller mot det navnet til lillegullen i magen:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Det hadde vært kult hvis du plutselig hadde funnet ut at du skulle kalle ungen Mio fordi du elsket Mio, min Mio som barn, men nå har dette blitt et nytt poppisfenomen som jeg er lei av allerede... :S
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Har hørt om flere hunder som har dette navnet. Jeg tenker at det er ett hundenavn og det er litt synd, fordi Mio er jo ett veldig søtt navn!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Oi, trodde dette var en spørreundersøkelse om vaskemiddel eller noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå