Renate :-) Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Bestemt meg for å ha bakedag imorgen, da jeg har så masse melk som gikk ut på dato idag... Forslag ?
Lemonia Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Jeg har ikke noe forslag til kaker som inneholder mye melk, men det jeg ville gjort var å lage en diger porsjon vaffelrøre og fryse ned i melkekartonger til en senre anledning.
Villa Perlesukker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Boller og annen gjærbakst til jul Ellers skal jeg prøve meg på Whoopie Pies i dag hihi... i julestil Håper bare jeg får til å lage marshmallowfluffen
Renate :-) Skrevet 21. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2010 klokken er halv ni, i ovnen står tre brød, på brett står utbakte boller til heving og i bakebollen er nok en brød deig til heving... fortsatt tre liter melk igjen, hehe
Villa Perlesukker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 hihi renate... du har vært aktiv.. hos meg står ett brett cupcakes i ovnen... og tror det blir ett brett til om noen strakser... Vaniljecupcakes med flytende fondant er heller ikke å forrakte på en søndag ettermiddag
Renate :-) Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2010 Takker for det, men hva bruker jeg resten av melken til da? pannekaker til middag igår, fiskesuppe idag og potetmos med noe imorgen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå