Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Er ikke noe hastverk, men fikk i dag vite kjønn på baby i magen, og synes det er så koselig å fundere på navn Og siden vi nå vet at det er ei lita jente der inne, så blir det litt lettere å tenke seg til navn Storebror heter Robert, men trenger ikke være et navn som passer til hans Vil ha mange forslag
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Linda Elisabet Anna Laura Sandra
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Ida Ada Lilly Molly Eir Erica Stella Ingrid Ingerborg Linn Cecilie/a Nora Clara Astrid Synnøve Ane Sunniva Aurora Charlotte Lotte Mina Nina Heidi Serine Tuva Mariell Juliane Maiken Miriam Othilie Kaspara Therese Mathilde Sol May Augusta Nora Nicoline Regine Ruth Katarina Nelly Silje /Silja Elise Indra Louise Thelma Marion Stina Eva Signe Caroline Isolde Mynthe Idun Iselin Sofia Isabell Andrea Tirill Eirin Andrine Anine India Siri Martine
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Oi, der var det mange fine navn ja Takk for innsatsen, fikk litt å tenke på her nå:)' HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Jeg syns Robert er harry og ikke så fint, så... Amanda Cassandra Michelle Linda Laila Lena Helene Merete Karita
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Ine Ane Stine Klara Sara Synne Solveig Savannah Anna Laura Stella Othilie Carmen Inez Ava Ada Elida <- FINT Ella Emine Aurora Rakel <- Fint til Robert ? Rita Ramona Erika
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Nå spurte jeg vel egentlig ikke om deres meninger om navnet til sønnen min, men takk likevel HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Rebecca? Har selv en liten Robert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå