Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Jeg slites mellom to menn, han jeg bor med (liten og lys), og en ny mann jeg har truffet (ikke vært utro med), som er høy og mørk. Har selvsagt ikke sagt dette til noen. I ste snakket jeg med mamma. Hun spurte hvordan jeg hadde det og slikt. Så sier hun: Det kommer til å skje forandringer snart, du vet det? Jeg visste ikke hva jeg skulle si, så jeg spurte hva hun mente med det. Og hun svarte da at hun hadde "sett" meg med en annen mann, en høy, mørk og sterk. Og hun sa jeg måtte velge å følge hjertet. Jeg ble helt satt ut. Hun avsluttet samtalen med å si at jeg måtte huske at denne høye, mørke var der for meg. Creepy!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Da er det vel ikke noe mer å lure på da. Hør på mor Moren min har også en sterk intuisjon, men dessverre funker den bare på trivielle ting som å kunne forutsi hvor det blir salg på utedresser til barn først. Gid hun kunne gitt meg vettuge råd i kjærligheten den gangen jeg var ung.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Hehe, ja jeg får gjøre som mamma sier Fikk følgende nattamelding fra henne nå, som ble avsluttet slik: "...og husk dem høye mørke, han venter på deg på Xxx (stedet hvor vi møttes)" Så hun har jo rett, hun er bare bittelitt sent ute ;-) Og jeg vet 100% sikkert at dette er noe hun ikke har hørt fra andre kanter.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Mystisk. Pleier mammaen din å se ting?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Pleier og pleier. Men ja. Men hun har aldri sett noe som har med meg å gjøre. Men hun har feks sett graviditeter på folk vi kjenner, sett kjønn det blir og slikt. Husker hun sa til meg i jula 2004, når min gutt var ett halvt år "når det nærmer seg jul igjen så blir Mette-Marit å få en gutt og han skal hete sverre". Hehe, 3.des året etter fikk de Sverre Magnus :-p
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Det er bra hun ikke ser ting om deg til vanlig. Jeg hadde blitt megastresset om mora mi stadig vekk skulle se ting om meg, he he. Lykke til med valg av beiler da, og hør på moren din. Det er viktig å følge hjertet
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Tja, kanskje det er på tide å begynne å høre etter hva mamma sier, etter over 30 år i opposisjon ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå