Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Sprøytenarkoman i Nygårdsparken.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Du er en kvinne på 31 som bor i ett pent hus utenfor byen. Du er gift og jobber i kommunen!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 mørk og liten (ganske lav) jobber i barnehage litt reservert, litt sjenert men en god venn noe rett her?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Er du sikker på at hun ikke bor i to fine hus utenfor byen? Hvorfor ett?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Beklager, jeg skreiv feil, jeg mente selvfølgelig "et pent hus". Seint på kveld, fingrene går av seg selv, så det var fint at du påpekte det;)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 Alle her har feil..Du er fra 19-25 år.Detter er din første unge og du hadde egentlig ønsket deg en jente.Kasper er er et tøft og røft navn så deg er det tak i! Du er helt alminnelig på økonomifronten og er en godt likt jente med mange venner! Hvor feil tok jeg??
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 Du kler deg ganske pent og er opptatt av å se velstelt ut. Du jobber i en jobb, hvor du må se vel ut. Barnet ditt Kasper er ganske aktiv, og kan bli god innen sport. Vil gjerne ha et svar på hvor langt unna jeg var:-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #11 Skrevet 21. november 2010 Du er blond med mye krøller, trener mye og kan være litt streng til tider. Du har en god jobb, kanskje ditt eget eller familiebedrift?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #12 Skrevet 21. november 2010 Får ta utgangspunkt i ei jeg kjenner: Mamman til Kasper har lav utdannelse, er ung og har en grei kjæreste som hun er forlovet med. Hun har en stedatter som hun er veldig glad i. Kjekk jente, som har bosatte seg på landet.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #13 Skrevet 21. november 2010 Hehe, morsomt hvordan folk oppfatter deg bare ved å gi bittelitt informasjon. Jeg er på vei tilbake til skolebenken, så altså lavt utdannet. 21år gammel. Gift Leier en leilighet og eier en annen. Jobber foreløpig i et vikarbyrå, hvor jeg får prøvd meg på litt av hvert. Blond, normal av størrelse, ingen treningsnarkoman. Helt vanlig økonomi. Kan være litt streng og jeg er nok litt hardhudet. Takk for alle svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå