Gå til innhold

Råmelk? Nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke det. Vel det er jo forsåvidt bedre det enn brystkreft og alt annet jeg tenker det kan være.

Jeg sluttet å amme mitt første barn for ett år siden, og har siden da ikke hatt melk eller rester eller noe form for væske i brystene. Men, i dag klemte jeg ut en god del av slik jeg husker råmelken så ut fra begge brystene.

Har noen andre vært borte i noe lignende? Har jeg grunn til å være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du være gravid? Hvis ikke kan det være greit å få sjekket at det ikke er noen hormoner løpsk i kroppen din. Ikke at jeg tror det er farlig å få tilbake melka alså, men det kan jo være plagsomt.

Skrevet

Ikke bekymr deg.

Første gang jeg fikk det var 5 år før vi begynte å prøve på barnet vårt.

Han er nå snart 4 år, jeg jeg har råmelk.

Min mor har det også fortsatt.

Skrevet

Det er det jeg lurer på, om jeg kan være gravid altså. Selvom hjertet vil, så har fornuften (+ samboer) utsatt det å prøve på nr 2 en stund. Men hjertet mitt har spilt meg et puss gjennom underbevisstheten som har ført til at jeg har glemt 4 minipiller, og nå er jeg kjempebekymret for hvilke konsekvenser det vil få.

Å, nå kjenner jeg tårene presser på...

Skrevet

Huff. Det ble et litt rart og komplisert innlegg dette, det jeg lurer på er om noen har hatt råmelk som første tegn på graviditet? :)

Skrevet

Huff, ikke bekymre deg sånn. Kroppen kan lure deg og produsere melk bare fordi det er litt mer hormoner i sving. Og skulle du være gravid ordner det seg sikkert. Mange klemmer til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...