Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Ser på tv, stort sett. Handler litt av og til. Ellers har vi lite til felles.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Tja. Har sex, spiller poker, ser på filmer og serier, har samtaler om fremtiden, vitenskapen og ellers alt mellom himmel og jord, pluss masse annet hverdagslig=)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Når barna sover eller vi har barnevakt kan vi f-eks ha: -Spille klespoker -Spille klisterhjerne -Ha vinkveld -Reflektere og snakke om livet, hva vi tror på og hvordan vi har det -Danse i stua (gjerne nakne) -Gå lange deilige turer -Reise på weekendturer to ganger i året. -Gå ut å spise en god middag -Sjekke opp hverandre på byen (går ut hver for oss, og treffes tilfeldigvis ute men later som om vi ikke kjenner hverandre. PIRRENDE! Det varer helt til dagen derpå) -Går i svømmehallen -Går i klatrehallen -Vi snakker generelt mye -Ett par ganger har vi dratt overmadrassa ut på stua og hatt sex og sovna foran peisen:) -Drar på nistetur i skogen Mye mer, men nå er det litt stille her...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 "Sjekke opp hverandre på byen (går ut hver for oss, og treffes tilfeldigvis ute men later som om vi ikke kjenner hverandre." Vel, den idèen skal jeg stjele!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Etter sju år sammen er det fortsatt like pirrende, jeg blir helt varm i kroppen når vi gløtter på hverandre fra hvert vårt bord mens vi snakker med andre mennesker:) Går forbi hverandre og kommer lett borti hverandre og smiler lurt til hverandre.. Taxisjåføren tror sikkert jeg er skikkelig løs på tråden når vi kliner i taxien hjem og han sier at han aldri har møtt noen som meg, og at han var glad han støtte borti meg den kvelden!) hahaha
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Hahaha det høres jo herlig ut! Men hvordan klarer dere å "holde skuespillet oppe"? Jeg tror jeg hadde begynt å le, og ikke klart å holde meg om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 Begynner nesten å le i starten, men etterhvert så lever vi oss sånn inn i det at det føles nesten ut som om det er reelt.. Og når han prater med andre damer så tenker jeg bare at "han der skal jeg rappe";))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå