Gå til innhold

viggo på lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun sier jo bare det samme helle tiden og forteller ingen ting.

hvorfor er hun der om hun ikke vil snakke om noen ting?

arg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil vel at det skal handle om henne og ikke eksmannen. Hele hennes liv har vel handlet om han...

Jeg kan bare si: Fy faen, stakkars dame.

Og Viggo er jo elendig...

Skrevet

ja, her snakker vi eksmann fra helvete... hehe...

men hun gjør jo det utrolig kjipt å se på..... hehe.. hun har underholdningsplikt ovenfor meg :P

Skrevet

wow... jeg synes hun gjorde det bra jeg da... shit for en belastning det må ha vært...

Skrevet

Er egentlig enig. Tror alle som hadde forventet noe juicy detaljer må legge seg med uforettet sak.

Tenk at de overvåket hjemmet og hele privatlivet da. Når de hadde sex, satt på dass eller klødde seg i ræva... Tenk så jæææææævlig!!!

Viggo gjør ikke akkurat et lukket intervjuobjekt noe åpnere ....

Skrevet

Hun sier jo ingenting om seg selv heller, annet enn at hun er sveket, for alt om henne selv er jo privat. Og hva tror hun folk er interesert i? At hun har jobbet for nrk og svensk tv...? Det er jo det eneste hun fortalte om seg selv også. Og selv det hun latet som hun svarte på, svarte hun jo egentlig ikke på fordi hun bare bablet.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun hun kom:( Trodde hun skulle si noe om forholdet til Arne Treholt, men alt er jo privat ellers så nekter hun jo og svare på det. Jeg synes ikke Viggo er elendig, han prøver tross alt og dra ut ting av henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...